…y despues de todo, niekompletny autograf szkicowy partytury, zapisany ołówkiem na 4-stronicowym białym arkuszu papieru nutowego (PWM−14) o wymiarach 228×295 mm. Tekst muzyczny zapisany w dwóch systemach po 6 pięciolinii pomiędzy 1 a 13 pięciolinią na 2 stronie. Nad pierwszą pięciolinią kompozytor wpisał oznaczenia agogiczne v.slow oraz słowo nowy. 2. Na stronie tytułowej wypisano: …y despues de todo… poniżej Nr. 2, powyżej po prawej sygnowany T. Stańko. Utwór powstał na bardzo ciekawą obsadę i instrumentalistów: oprócz wiodącej trąbki kompozytora, John Surman – saksofon barytonowy, klarnet basowy, Dino Saluzzi – bandoneon, Michelle Makarski – skrzypce, Anders Jormin – kontrabas i Jon Christensen – perkusja. Pierwszy głos od góry przeznaczył dla siebie tp, drugi opisał John, (John Surman), trzeci violin, czwarta i piąta pięciolinia połączona akoladą bez wskazanej obsady, szósta linia kbd w pierwszym systemie, a bass w drugim systemie. Pierwsza strona to tytułowa z zapisem ręką kompozytora …y despues de todo, powyżej po prawej T. Stańko poniżej Nr. 2. Trzecia i czwarta strona są puste. Utwór skomponowany w/przed 1998 r. Wydany na albumie From the Green Hill, ECM Records GmbH 1999. Własność Anny Stańko, Publishing ECM Records GmbH, rękopis przechowywany w Fundacji im. Tomasza Stańko w Warszawie.