Belzebub, [237, 1-3] pochodząca ze zbiorów kompozytora, sporządzona na xero autoryzowana kopia rękopisu będąca jedną z części cyklu. Utwór zapisany ołówkiem na 3-stronach białego papieru nutowego wymiary A4. Tekst muzyczny zanotowany w systemie 10-pięcioliniowym (z wpisanym aparatu wykonawczym od góry: Trumpet, SynthiAKS, Yamaha DX7 &Piano, Solo guitar, rhytm guitar, el. bass, drums, percussions , a dwie pięciolinie niżej Narrator) na przestrzeni 10 z 20 pięciolinii zawartych na stronie. Ponad tekstem nutowym wpisano tytuł Witkacy – Wizje I „Belzebub"
Chorus 1, 2, 3 i określenia agogiczne Medium (vari speed o) nad ostatnim taktem sygnowane Muz: Tomasz S[…] nieczytelne z powodu zagiętego lub wyrwanego prawego rogu,
W prawym rogu pod sygnaturą: Tekst: St. I. Witkiewicz
Na wysokości dyspozycji dla Narratora w 13 pięciolinii na samym końcu rozpoczyna się tekst: A wszystko zaczęło się od…, a na kolejnej stronie pod spodem zapisu muzycznego właściwy fragment tekstu z Witkacego Wizje I.
A wszystko zaczęło się od małego, złotego posążka faunowatego Belzebuba, małą rzeźbę ze szczerego złota, tak wycyzelowaną, wyrobioną, wypichconą, że zdawała się być dziełem jakiegoś naprawdę belzebubicznego zminiaturzałego Donatella nie z tego świata albo jakiegoś zeuropeizowanego Chińczyka, który całe życie swoje strawił na wykucie tej jednej, jedynej rzeczy.
Cud stał się. Belzebub ożył nie przestając być martwym, złotym Belzebubem. Uśmiechał się i strzygł oczami i nawet kręcił głową.
Mimo to dobrze wiedziałem, że to co widzę przed sobą, jest tylko kawałem szczerego złota.
Między tekstem, a zapisem nutowym drugiej strony wpisany tytuł Belzebub.
W zapisie nutowym skale będące podstawą do realizacji fragmentów free wpisane: scale 1, scale 2, scale 3. Na końcu znak powtórzenia: x3. Na trzeciej stronie analogiczna do poprzednich dyspozycja obsady Chorus 4,5,6,7,8,9,10,11,12, oraz Fragmenty Belzebuba wersja 1, Fragmenty Belzebuba wersja 2, Fragmenty Belzebuba wersja 3. Utwór powstał w/przed majem 1983 r., wydany na Witkacy Peyotl/Freelectronic (nagrywanym 1984-1986) wydanym w 1988 PolJazz. Kopia rękopisu przechowywana w Fundacji im. Tomasza Stańko w Warszawie.