Cudownej piękności morze, [237. 4] pochodząca ze zbiorów kompozytora, sporządzona na xero autoryzowana kopia rękopisu będą jedną z części cyklu, kontybuacją Belzebuba. Utwór zapisany ołówkiem na 1-stronie białego papieru nutowego wymiary A4. Tekst muzyczny zanotowany w systemie 12-pięcioliniowym (bez aparatu wykonawczego) na przestrzeni 2 pięciolini, ponad tekstem nutowym nad ostatnim taktem wpisano znak fermaty, a pod spodem właściwy fragment tekstu z Witkacego Wizje I.
Cudownej piękności morze, oświetlone jakimś hipersłońcem. Z boku połosate potwory ocierające się o siebie, rodzaj rekinów
w kolorach białym, czarnym i pomarańczowym. Potem widzę ich przekroje, jakby ktoś w moich oczach porżnął
olbrzymie rekinowate salcesony niewyrażalnej piękności.
Cudownej piękności morze, dyspozycja agogiczna v. slow Ad .lib. Pod tematem zanotowanym na pierwszej pięciolinii wpisane Electric space free sound
W 10 pięciolinii Perc. Play free time. Następnie pod spodem: electric bass system dwupięcioliniowy połączony akoladą z wypisanymi całymi nutami legowanymi czterodźwiękami , wskazówka wykonawcza Arco?? W zapisie nutowym skale będące podstawą do realizacji fragmentów free wpisane: scale 1, scale 2, scale 3. Jakość i stan zachowania kopii jest bardzo dobry. W zapisie nie ma żadnych skreśleń ani poprawek. Utwór powstał w/przed majem 1983 r., wydany na Witkacy Peyotl/Freelectronic (nagrywanym 1984-1986) wydanym w 1988 PolJazz. Kopia rękopisu przechowywana w Fundacji im. Tomasza Stańko w Warszawie.