Musik for K, pochodząca ze zbiorów kompozytora, sporządzona na xero autoryzowana kopia rękopisu zapisanego ołówkiem na 8-stronach białego papieru nutowego typu DomKsiążki-20 czyli mających 20 pięciolinii (wymiary A4). Pierwsza strona to strona tytułowa, na której pomiędzy 7 a 8 pięciolinią wpisano tytuł kapitalikami i otoczony ramką: MUSIK FOR K, a po prawej znacznie mniejszą czcionką: TOMASZ STAŃKO. Tekst muzyczny zanotowany pomiędzy 3-8 stroną w systemach po 6 pięciolinii ta dyspozycja wskazuje na prawdopodobne przeznaczenie tej wersji utworu, odpowiada układowi zapisu na skład, w którym Stanko dla Polskich Nagrań zarejestrował ze swoim pierwszym kwintetem w 1970 roku, (trąbka, saksofon altowy, saksofon tenorowy, kontrabas i perkusja).
Ta wersja utworu nie ma zapisu funkcyjnego. Za to szereg komentarzy i wskazówek dotyczących agogiki i charakteru podziałów w częściach wspólnych i improwizowanych. Zasadniczo dzieli się na pół i od 4 strony zapisu muzycznego jest wydzielona druga część kontrastowa do pierwszej szybszej zdecydowanie wolniejsza. Całość zamyka improwizowane tutti, znów w szybszym tempie i głośniejszej dynamice.
Utwór powstał w/przed styczniem 1970 r., wydany na albumie studyjnym o tym samym tytule Musik for K, dedykowany jest Krzysztofowi Komedzie. Wydany w Polskich Nagraniach „Muza” 1970. Własność kopii Anna Stańko, rękopis przechowywany w Fundacji im. Tomasza Stańko w Warszawie.