Komentarz
Partytura graficzna utwór o nieznanym tytule, partytura rytmiczna na: Sampler Rhythm Composer, stworzona w związku z zainteresowaniem Tomasza Stańko nowymi możliwościami elektroniki, testowaniem brzmień i programowaniem maszyny
Jak wspomina Tadeusz Sudnik: W latach 80 dostęp do elektronicznych instrumentów był bardzo utrudniony z wiadomych względów. W tym czasie przyjaźniłem się z Andrzejem Nowickim (Karakuł), który sprowadził z zagranicy maszynę do grania rytmów Casio Rz 1, nowość w tamtym czasie. Przedstawiliśmy ją Tomaszowi, który chciał sprawdzić czy się do grania nadaje. Powstała partytura, którą mozolnie staraliśmy się przełożyć na język komputerowy Niestety rezultaty nie były najlepsze, ponieważ wtedy maszyny nie pozwalały jeszcze na dokładne odwzorowanie partytury, poza tym odtwarzany rytm był zbyt dokładny, niepodobny do rytmów granych przez żywego perkusistę. Teraz już jest z tym trochę inaczej, technologia potrafi lepiej symulować ludzkie granie, ale żywego perkusisty nikt nie zastąpi.
Tomasza Stańko zapisana ołówkiem na papierze kartonowym.
Niepublikowane, własność Anny Stańko, rękopis przechowywany w Fundacji im. Tomasza Stańko w Warszawie.