Wszystkie Fotografia Grafika
Dzieciństwo
"Człowiek ma sentyment do miejsca, w którym się urodził, rodzaj geograficznego sentymentu. I dlatego cały czas mówię, że czuje się jak rzeszowiak."
1946 ©

format: 5,5 cm x 8,5cm,
fotografia polska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

Dzieciństwo
"Poezja&Jazz" vol 1.
Sesja "Poezja&Jazz" w drodze do Baden-Baden, vol 1. Zespół Krzysztofa Komedy: Tomasz Stańko, Roman "Gucio" Dyląg, Zbigniew Namysłowski i Krzysztof Komeda.
1967 © Budka fotograficzna

format: 4 cm x 21 cm,
fotografia polska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

"Poezja&Jazz" vol 1.
"Poezja&Jazz" vol 2.
Sesja "Poezja&Jazz" w drodze do Baden-Baden, vol 2 Zespół Krzysztofa Komedy Roman "Gucio" Dyląg,Tomasz Stańko, Zbigniew Namysłowski i Krzysztof Komeda.
1967 © Budka fotograficzna

format: 4 cm x 21 cm,
fotografia polska

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

"Poezja&Jazz" vol 2.
Z Edwardem Vesalą
„To był bardzo piękny okres w moim życiu. Bardzo hippie. Wokół Edwarda kręciła się wtedy masa różnego autoramentu freaków. Miesiącami siedziałem u niego na wsi, na pustkowiu nad jeziorem i graliśmy w duecie”
1970-1980 © Nieznany

format: 12,5 cm x 9 cm,
fotografia fińska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

Z Edwardem Vesalą
Kwartet TWET
Od lewej: Peter Warren, Tomasz Szukalski, Tomasz Stańko, Edward Vesala.
1974 © Nieznany

format: 13 cm x 9 cm,
fotografia fińska

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

Kwartet TWET
W Finlandii
"Były też trasy w duecie, przeważnie w Finlandii - Edward je załatwiał. Piękny czas. Piękna, malownicza muzyka. Bardzo haj."
1981 © Nieznany

format 12,5 cm x 9 cm,
fotografia fińska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

W Finlandii
W słynnym kożuchu
"Sny są dla mnie rzeczami totalnie abstrakcyjnymi. Podobnie jak muzyka. Takie same, a jednak zupełnie inne."
1970-1980 © Nieznany

format: 24 cm x 17,5 cm,
fotografia polska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

W słynnym kożuchu
"Sztuka to nie jest jedzenie, nie można dawać jej po równo wszystkim"
© Hans Kumpf

format: 28,5 cm x 20 cm,
fotografia niemiecka

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Z Joanną Stańko
Joanna i Tomasz Stańko w lesie Otwockim w okolicach Warszawy.
1970-1980 © Ewa Stefańska

format: 17,5 cm x 13 cm,
fotografia polska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Z Joanną Stańko
Rozbrat
Przed mieszkaniem w Warszawie, obecna siedziba Fundacji.
1980-1983 © Grzegorz Tadusz Sycz

format 26,5 cm x 31 cm,
fotografia polska

*  Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Fundacja dołożyła wszelkich starań w celu ustalenia autorstwa zdjęć reprodukowanych w publikacji. Autorzy i właściciele praw autorskich, do których mimo wysiłków nie udało się dotrzeć są proszeni o kontakt.

Rozbrat
Z córką Anną
Z córką Anną, lata dziewiędziesiate.
1990 - 1992 © Andrzej Tyszko

format: 18 cm x 24 cm,
fotografia polska

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Z córką Anną
"To mnie pociągało w jazzie: jego różnorodność i tolerancyjność. I szaleństwo płynące z tego zestawienia”
© Hans Kumpf

format: 20 cm x 30,5 cm,
fotografia niemiecka

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Poranne repetycje Tomka
Wiosna w mieszkaniu przy Rozbrat. Fotografia pochodząca z cyklu 12 ujęć wykonanych w trakcie sesji zdjęciowej przez Pawła Szanajcę.
1993-1994 © Paweł Szanajca

format: 26,5 cm x 31 cm,
fotografia polska

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

 

Poranne repetycje Tomka
W mieszkaniu przy ulicy Rozbrat
"Sztuka jest najtańszą promocją – warto w nią inwestować " Fotografia zrealizowana w mieszkaniu przy ulicy Rozbrat, dzisiejsza siedziba Fundacji.
2009 © Hans Kumpf

format: 28,5 cm x 20 cm,
fotografia niemiecka

* Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

W mieszkaniu przy ulicy Rozbrat